חדשנות טכנולוגית היא אולי לא הגורם הראשון או אפילו השני במעלה כששואפים להפוך ארגון לפרודוקטיבי אך הוא מאפיין אנשים שאוהבים להתקדם ברוח הזמן.התחרות בין בתי התכנה, העובדה שהשוק רווי בתכנה ועוד אספקטים נוספים, אחראים על כך שכל העת ניחשף לשינויים. כל שנה יוצאות גרסאות תכנה חדשות ועמן מגיעים שינויים ותוספות רבים.
פעם היה לך איזה lisp קטן שעשה משהו מסוים והיום...אין. מרגיש תקוע? אולי כדאי לעשות סיבוב בתכנה החדשה וחפש מה חדש בה, אולי אתה כבר לא צריך את ה-lisp הקטן שלך, ואם זה לא הפך לחלק מהתכנה? אז אולי תמצא את הפונקציונליות שאתה מחפש בצורת אפליקציה ב-Autodesk Exchange...ואם תמצא זה יהיה הרבה יותר טוב, מהיר ואמין מה-lisp הקטן שהיה לך פעם. ואם לא, עדיין תוכל לעשות בו שימוש.
לפני כמה דקות קבלתי טלפון מלקוח שלי שהמחשב שלו הולך מחר לשדרוג. הוא מאוד מודאג מכל מיני דברים שצריך לגבות כדי שיכיר את המסך שלו כשישוב המחשב המשודרג אל משכנו תחת השולחן.
ואני, שמחתי על כי Autodesk ברא את AutoCAD 360 ואת היכולת לסנכרן את סביבת העבודה עם הענן ובחזרה.
לא סוד הוא, שמאז קיימת האופציה לעשות Login ל-Autodesk ID שלך ברשת, החיים שלי קלים מאוד ואין לי עבודה שחורה כשאני מפיץ לכל העמדות במשרד מסוים את החידושים האחרונים...
ומה עם שמירת עותקים של הקבצים שאתה מייצר לאזור שלך בענן? זה יכול To Save Your Ass אם משהו השתבש לך בחיים, בקובץ או בכל מקום בו פוגעים כוחות עליונים או שבו חלים אירועים ביטוחיים.
ומה עם ה-"Facebook" הזה שנכנס לך לתוך ה-AutoCAD? קוראים לו Design Feed והוא מאפשר לך לדבר עם הצד השני דרך המסך המשותף בו אתם צופים (אתה במחשב, הוא/היא ב-smartphone או
ב-tablet). ומה עם כל כוח המחשוב שעומד לרשותך כשאתה רוצה לעשות Rendering לשכונה שתכננת? גם אם תקנה מחשב תותח, לא תוכל להתחרות בכוח המחשוב שיעמיד לרשותך בית התכנה בענן המחשוב שלו...אז לא כדאי להפוך לדינוזאור, כדאי לשאול מה זה כל הטוב הזה ובעיקר למה זה מגיע לנו?
bye | dannyk
No comments:
Post a Comment