דפים

Sunday, December 8, 2013

Post #199 - בפרסום הבא אחגוג 200 פרסומים ב-Blog! קודם כתבתי טעות נפוצה על מתן מידות שהן לא Associative...

 והנה תשובת ביה"ס:
מידה שהיא Associative  תהיה תמיד רגישה לכל שינוי בגאומטריה שהיא קשורה אליה בקשר אסוציאטיבי.
המשמעויות הן:

  1. אם קו שנתנו לו מידה יוזז ממקומו, המידה שלו תבוא אתו לכל מקום.
  2. אם אורך הקו ישתנה בעקבות כל פעולת עריכה (נגיד שהקו נחתך או הוארך ב-trim/extend - נקבל חיווי לכך שהמידה אבדה את האסוציאטיביות שלה בצד בו נערך השינוי. ואז נוכל לעשות לקצה הזה reassociate dimension. החיווי יופיע כש-כפתור הפונקציה המכונה Annotation Monitor יהיה במצב דולק.
  3. בכל פעולה הקשורה ב-Grip כלשהו בכל אובייקט, המידה תהיה תמיד נכונה.
  4. כשעושים reassociate למידה, ה-Best Practice יהיה לבחור את האובייקט (זה תמיד עובד) או לבחור את 2 ה-Defpoints אחד אחרי השני. כשמידה מופיעה עם חיווי ב-Properties מאפיין ה-Associate מופיע כ-Partial (חלקי).
  5. אפשר להפוך מידות אסוציאטיביות ללא-אסוציאטיביות (דרך מאפייני המידה) אבל זה בהכרח (one way) כי האנטי-טטנוס יהיה תמיד דרך re-associate.
  6. אם תדליקו את כפתור ה-Annotation Monitor (חדש ב-2014) תוכלו לראות את כל המידות וה-Leaders שהם לא אסוציאטיביים או אסוציאטיביים למחצה (Associative= Partial)
  7. למרות היות "אזור נוחות" לא חייבים לעשות Stretch כדי לערוך שרטוט שיש בו גאומטריה ולה יש מידות נתונות.

בדוק את מצב ה-Options ובמידה ולא נראה כמו בתמונה, תתקן ותתחיל להרוויח.






bye | dannyk

No comments:

Post a Comment