והנה תשובת ביה"ס:
מידה שהיא Associative תהיה תמיד רגישה לכל שינוי בגאומטריה שהיא קשורה אליה בקשר אסוציאטיבי.
המשמעויות הן:
מידה שהיא Associative תהיה תמיד רגישה לכל שינוי בגאומטריה שהיא קשורה אליה בקשר אסוציאטיבי.
המשמעויות הן:
- אם קו שנתנו לו מידה יוזז ממקומו, המידה שלו תבוא אתו לכל מקום.
- אם אורך הקו ישתנה בעקבות כל פעולת עריכה (נגיד שהקו נחתך או הוארך ב-trim/extend - נקבל חיווי לכך שהמידה אבדה את האסוציאטיביות שלה בצד בו נערך השינוי. ואז נוכל לעשות לקצה הזה reassociate dimension. החיווי יופיע כש-כפתור הפונקציה המכונה Annotation Monitor יהיה במצב דולק.
- בכל פעולה הקשורה ב-Grip כלשהו בכל אובייקט, המידה תהיה תמיד נכונה.
- כשעושים reassociate למידה, ה-Best Practice יהיה לבחור את האובייקט (זה תמיד עובד) או לבחור את 2 ה-Defpoints אחד אחרי השני. כשמידה מופיעה עם חיווי ב-Properties מאפיין ה-Associate מופיע כ-Partial (חלקי).
- אפשר להפוך מידות אסוציאטיביות ללא-אסוציאטיביות (דרך מאפייני המידה) אבל זה בהכרח (one way) כי האנטי-טטנוס יהיה תמיד דרך re-associate.
- אם תדליקו את כפתור ה-Annotation Monitor (חדש ב-2014) תוכלו לראות את כל המידות וה-Leaders שהם לא אסוציאטיביים או אסוציאטיביים למחצה (Associative= Partial)
- למרות היות "אזור נוחות" לא חייבים לעשות Stretch כדי לערוך שרטוט שיש בו גאומטריה ולה יש מידות נתונות.
בדוק את מצב ה-Options ובמידה ולא נראה כמו בתמונה, תתקן ותתחיל להרוויח.
bye | dannyk

No comments:
Post a Comment