אם אתה subscriber, אתה ממש VIP... היום חזר המחשב משדרוג אצל אחד הלקוחות שלי. הוא חיפש במגירות והקופסה עם ה-Disk-on-Key המפואר שלו, היא לא שם, אולי בבית, והוא גר רחוק, והאוטו בכלל אצל השותף... בימים אחרים כל זה היה מסוג האתגרים שחוקי מרפי מציבים בפנינו.
אבל, ביקור קצר ב-Subscription Center והתכנה יורדת למחשב, בלי שאלות מיותרות ובלי דרמות.
כל מה שצריך זה שם משתמש או AutoCAD ID וססמה והכל פתור.
איפה היינו פעם (בימי החושך) ולאן הגענו..
את כל ההכנות עשינו מבעוד מועד אך Autodesk כמו Autodesk נותן תמיד יותר הדרך אחת להגיע לתוצאה:
בנינו Profile, יש WorkSpace שנשמר בקובץ ה-CUIX, עשינו ייצוא לקובץ קונפיגורציה של התכנה וגם שמרנו את כל ה-Settings ב-AutoCAD 360, מה שבטוח בטוח.
את הקובץ הישן (והטוב!??) הנקרא ACAD.LSP לקחתי לבדיקה...לא מצאתי שם משהו שהוא לא פרה-היסטוריה שמזכירה את פארק היורה.
בקיצור, מצד אחד אין תיעוד מדויק מה שומר על מה, אבל כל החבילה ביחד נותנת מענה שיחזיר לך בדיוק את המסך שלך, עם הסידור המיוחד שלך, אתו אתה מרגיש כך כך בבית...
הקושי העיקרי הוא שה-Suites בהן מגיעה התכנה שלך לא ניתנות יותר להפרדה ואתה מתקין כל מה שזז כדי להגיע לתכנה הראשית שלך, במקרה של היום מדובר ב-AUTOCAD ARCHITECTURE.
אבל לי, אין תלונות מיוחדות, הרי אני עובד היום הרבה פחות קשה ...
הגשם ממלא אותי באושר למרות היותי חשוף ל-elements
CB ואני ממשיכים לטפח זוגיות דו-גלגלית ואת מול חגגנו 2,000 ק"מ
סופ"ש נפלא
bye | dannyk
אבל, ביקור קצר ב-Subscription Center והתכנה יורדת למחשב, בלי שאלות מיותרות ובלי דרמות.
כל מה שצריך זה שם משתמש או AutoCAD ID וססמה והכל פתור.
איפה היינו פעם (בימי החושך) ולאן הגענו..
את כל ההכנות עשינו מבעוד מועד אך Autodesk כמו Autodesk נותן תמיד יותר הדרך אחת להגיע לתוצאה:
בנינו Profile, יש WorkSpace שנשמר בקובץ ה-CUIX, עשינו ייצוא לקובץ קונפיגורציה של התכנה וגם שמרנו את כל ה-Settings ב-AutoCAD 360, מה שבטוח בטוח.
את הקובץ הישן (והטוב!??) הנקרא ACAD.LSP לקחתי לבדיקה...לא מצאתי שם משהו שהוא לא פרה-היסטוריה שמזכירה את פארק היורה.
בקיצור, מצד אחד אין תיעוד מדויק מה שומר על מה, אבל כל החבילה ביחד נותנת מענה שיחזיר לך בדיוק את המסך שלך, עם הסידור המיוחד שלך, אתו אתה מרגיש כך כך בבית...
הקושי העיקרי הוא שה-Suites בהן מגיעה התכנה שלך לא ניתנות יותר להפרדה ואתה מתקין כל מה שזז כדי להגיע לתכנה הראשית שלך, במקרה של היום מדובר ב-AUTOCAD ARCHITECTURE.
אבל לי, אין תלונות מיוחדות, הרי אני עובד היום הרבה פחות קשה ...
הגשם ממלא אותי באושר למרות היותי חשוף ל-elements
CB ואני ממשיכים לטפח זוגיות דו-גלגלית ואת מול חגגנו 2,000 ק"מ
סופ"ש נפלא
bye | dannyk
No comments:
Post a Comment