דפים

Wednesday, December 4, 2013

היום אני מציין 7 חודשי Blog

גם סטף, העוזרת האישית שלי, עובדת קשה
ב-4 למאי האחרון התחלתי את ה-Blog הזה ונקשרנו מאוד, ה-blog שלי ואני. מאז, כתבתי קרוב ל-200 posts, יותר מ-30 טעויות נפוצות ב-AutoCAD וקבלתי לא מעט תגובות שנוספו לאוסף רגעי חסד ואושר שאני אוסף כבר הרבה שנים. עד סוף החודש יחצה ה-blog את קו 20,000 הצפיות (בלתי נתפס לייצור אנונימי שכמוני).
בימים אלה ממש נשלמות התבניות עבור האתר של Sophisticadd ועם כל זה שאני הופך יותר ויותר עסוק, יחד עם ההשלמה שהגיעה עת להוציא עבודה החוצה (אתר, הפצת תוכן), העבודה על האתר היא סוג של הימור, מעין סיכון מחושב.
במהלך החודשים האלה גם פיתחתי (מסיבות השמורות עמי) רגישות גדולה לנושא הנגישות ולשיווין זכויות לאנשים עם מוגבלות ואת כל זה אני מטמיע בעבודה היומיומית שלי וזה גובה מחיר. ברור לי כי המחיר ישתלם כי אני פתוח לקהל רחב בהרבה משידעתי לפני.
למדתי כי העצות שקבלתי היו מאוד נכונות והיה שווה לקנות אותם: קחו למשל את נושא ניהול הזמן, עד היום ניהלתי שגרה עמוסה של עבודה. מרגע שהבנתי כי העומס גדל, הפכתי להיות יותר פרודוקטיבי ועברתי לשיטה הטורית. השיטה אומרת לרכז משימות מאותו סוג ולתקתק אותם במכה אחת. לקחתי לי לעזרה את א', מומחה בהפצת תוכן ברשת ובמקום לפזר את כתיבת התוכן על פני כל יום, אני מרכז את זה לפעם בחודש. הניסוי הראשון הניב בכמה שעות 5 מאמרים לפרסום באתרי מאמרים, כמה posts לקידום המאמרים ברשתות חברתיות וכד'.
תבניות משמאל לימין ומימין לשמאל עבור האתר דרשו 2 פגישות עבודה ו-2 חצאי ימים להשלמת תכנים שהולידו רשימה של כל סרטוני ה-Video שאני הולך לייצר במהלך חמשת החודשים הבאים.
כמה שעות בחודש נדרשות על מנת להקליט תוכן בתצורת Video לערוץ ה-Youtube ו-Vimeo שנמצאים בשלבים ראשונים.
לא יותר מ-10 דק' שאיני מחשיב לשעות עבודה כדי להרחיב רשתות חברתיות בעיקר ב-Linkedin וב-+Google (כמעט לא ב-Facebook, מעט ב-Twitter).
כתיבת חומר לתפוצת דוא"ל באמצעות מערכת דיוור ואל תשכחו את א' שמתקתק את ההפצה - מהיום אני עוסק רק בכתיבה.
לא לשכוח את ה-Startup החדש שעוסק בפיתוח של מערכות הסמכה מקוונות, כתיבת הצעות מחיר שגם בהן אני עסוק מאוד בשדרוג (כולל חתימות אלקטרוניות לסגירת עסקאות במעמד הפגישה).
אני נאנח פעם בכמה שעות, מוציא כמות של אוויר וממשיך הלאה.
זאת החגיגה הפרטית שלי אבל אתם מוזמנים להשתתף ביחד אתי.
תודה לכם קוראיי היקרים. בימים אלה אני מודע מאוד לנושא ה-triggers שמניעים אותי לפעולה או, ממלאים את המפרש ברוח רעננה או שכל התשובות נכונות.
bye | dannyk

No comments:

Post a Comment